نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین
1. ابتدا مطلع شوید
هرچه بیشتر بدانید ، تصمیمات شما بهتر می شود. به دنبال مقالات تجارت الکترونیکی در مطبوعات باشید ، در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید و با افرادی که قبلاً بصورت آنلاین می فروشند صحبت کنید. هر زمان که می توانید آنلاین بخرید و هنگام انجام کار چشم خود را باز نگه دارید. وب سایت های آموزنده را پیدا کنید و دانش خود را بهبود بخشید.
2. اطمینان حاصل کنید که تجارت الکترونیک برای شما مناسب است
اگر کالاهایی را می فروشید که مشتریان قبل از خرید نیازی به لمس ، طعم و بوی آن نداشته باشند ، با قیمت ثابت ، وب محلی برای دسترسی است - به ویژه اگر محصولات شما پیدا کردن آنها سخت باشد. مشتریان می توانند در صورت مناسب بودن آنها ، بدون نیاز به مسافرت یا صف ، خرید کنند. و این یک سطح اتوماسیون و سرمایه گذاری کم شروع را ارائه می دهد ، بنابراین شما می توانید قیمت های ارزنده ای را ارائه دهید. با جستجوی آنلاین مسابقه را بررسی کنید.
3. پیشنهاد خود را به درستی دریافت کنید
به این فکر کنید که چرا مردم از شما خرید می کنند. شما باید چیزی را برای آنها فراهم کنید که به اعتقاد آنها ارزش بیشتری نسبت به مبلغی که پرداخت می کنند ارائه می دهند و می توانید با سود آن را تهیه کنید. به همین سادگی (و دشوار) است.
4- کنترل هزینه را حفظ کنید
هرچه هزینه فن آوری کمتری داشته باشید می توانید بیشتر برای ارتقاء سایت خود هزینه کنید. بنابراین اگر تازه راه اندازی شده اید ، به دنبال راه حلی باشید که کم هزینه باشد و بتواند آنچه را که اکنون می خواهید انجام دهید ، اما در آینده می توان آن را ارتقا داد.
5. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما قابل اعتماد است
ممکن است برای میزبانی وب سایت خود به شخص ثالث احتیاج دارید. توصیه شخصی را از شخصی که می شناسید دریافت کنید ، یا اطلاعات مربوط به در دسترس بودن آنها را از تهیه کننده بخواهید (چه مقدار از وب سایتهایی که میزبان آنها بصورت آنلاین و به صورت صحیح کار می کنند) و چگونگی اطمینان از ماندن بالا.
6. مالکیت را در نظر بگیرید
اگر یک راه حل کاملاً میزبان را خریداری کنید ، به ارائه دهنده خود وابسته هستید. اگر مثلاً تأمین کننده مشکلات مالی داشته باشد یا با شما بیفتد ، مشاغلی که با اشتیاق ایجاد می کنید می تواند در چشم انداز قرار بگیرد. قبل از تعهد به شخصی که ممکن است قابل اعتماد نباشد ، کاملاً آنلاین جستجو کنید تا تأمین کننده را ارزیابی کنید. هزینه های پایین تر راه اندازی یک راه حل آنلاین میزبان ، مفهوم خاصی را برای مشاغل جدید با نام تجاری ایجاد می کند ، اما در صورتی که از قبل تأسیس شده باشید ، نیاز به بررسی دقیق تری دارید.
7. امنیت را در اولویت قرار دهید
شما و مشتریان باید احساس اطمینان داشته باشید که از محافظت کافی در برابر هک و کلاهبرداری محافظت می کنید. راه حل تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید که دارای سابقه خوب و پیشرفته است. استاندارد صنعت PCI-DSS (استاندارد کارت امنیت داده های کارت پرداخت) است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده پرداخت کارت شما کاملاً سازگار است.
8. راه حل پرداخت را انتخاب کنید
تقریباً در هر بازار ، این امکان وجود دارد که بتوانید پرداخت کارت را انجام دهید. به دنبال طیف وسیعی از گزینه های مناسب باشید. مربع می تواند به شما کمک کند انواع پرداخت را سریع و ایمن انجام دهید.
9. فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین خود؟
برای فروش فوری می توانید از بازارهای eBay و Amazon استفاده کنید. آنها می توانند بازدیدکنندگان را از روز اول تحویل دهند. تعداد زیادی از تجار از این طریق فروش آنلاین را آغاز کرده اند. بسیاری از تجار با وب سایت های خود نیز از طریق آمازون ، eBay و دیگران به فروش می رسانند. اما باید معایب آن را در نظر داشته باشید:
لیست هزینه ها و هزینه های معاملات ممکن است بخش قابل توجهی از درآمد را به خود اختصاص دهد.
کنترل - شما باید به سیاست های سختگیرانه پایبند باشید ، و اگر فکر می کنید که از خط خارج شده اید ، شغل شما می تواند یک شبه از بین برود.
رقابت - از آنجا که راه اندازی آن آسان است ، جریان دائمی از رقبا جدید در رقابت با قیمت وجود دارد که این فشار را بر همه حاشیه ها وارد می کند.
10- این کار را خودتان انجام دهید - یا نه؟
اگر فروشگاه خود را اداره می کنید ، تصمیم بگیرید که این را خودتان تنظیم کنید یا از یک حرفه ای استفاده کنید. تصمیم در مورد اینکه به تنهایی بروید بستگی به بودجه ، تواناییهای فنی (یا کارکنان شما) و زمان موجود دارد.
یک بسته تجارت الکترونیکی می تواند شما را قادر سازد یک سایت خوب و کاملاً کاربردی به سرعت - با هزینه کم - ایجاد کنید. یک طراح وب به یک حرفه ای و ویژگی های پیشرفته اضافه می کند که می تواند باعث افزایش فروش شود. در هر صورت ، اطمینان حاصل کنید که سایت به پایان رسیده آسان برای استفاده است.
11. فروش و بازاریابی را فراموش نکنید
همه چیز به خوبی باز کردن یک فروشگاه آنلاین است ، اما شما باید در مورد چگونگی افزایش فروش آنلاین فکر کنید - مشتری ها چگونه شما را پیدا می کنند و چگونه آنها را ترغیب به خرید می کنید.
در صورت تمایل به خواندن اطلاعات بیشتر ، می توانید نسخه ای از راهنمای خودی برای تجارت الکترونیک را خریداری کنید: 440 بینش تجاری برای خرده فروش آنلاین جاه طلب از وب سایت آمازون